Trotsar Jantelagen...

Sovit väldigt dåligt de senaste nätterna med många uppvaknanden. Ibland haft lätt att somna om och ibland har det varit nästan totalt omöjligt. Jag drömmer otroligt mycket just nu, säkert som en reaktion på retreatet. I natt drömde jag tre olika drömmar som alla var fyllda med fin kärlek och omtanke från Örjan. Sånt som han normalt inte uttrycker med ord fick utrymme. Sånt som jag verkligen behöver höra. Så trots ytterst få sömntimmar så vaknade jag lycklig i själen.

Efter ännu en bra dag på jobbet med fix i våra lekmiljler (på förskolans istagramkonto @sankt_anna_forskola finns bilder och filmer från våra miljöer och processarbeten), kom jag hem till mitt älskade hem. Jag gick upp på loftet i Magasinet och letade fram en underbar ring som jag ärvt efter min pappas faster, som jag helt plötsligt kom på att jag hade i gömmorna. Detta efter att jag i flera dagar sökt efter en större ring med någon kristall i på nätet. Faster Tyras ring har en kristall, som jag gissar är en grön Flourit.


Sen fick jag veta att tentan var färdigbedömd. Lite pirrig och förväntansfull öppnade jag upp datorn och klickade mig in till omdömet. När jag läste vad läraren skrivit om min tenta i feedbacken började jag nästan gråta, blev så otroligt rörd och stolt av de fina orden. 
Tänkte först inte dela omdömet här men trotsar Jantelagen och klappar mig själv på axeln för detta arbete.


Fick inte plats med styckesindelning då jag maxat min text (max antal sidor var fyra och jag hade knappt fått plats med ett endaste ord till). Därför tog jag bort styckesindelniningar vid begrepp definitionerna och i frågeställningarna med flit. Det fick helt enkelt bära eller brista. Och jag lyckades ju få högsta betyg iallafall.



#1 - - Mamma❤:

Grattis till tentan och lycka till i fortsättningen. Kram ❤❤❤

Svar: ❤️
Sandra Vulkan