Vilken lycka!! ❤

Vet ni vad? Jag ska berätta något helt fantastiskt för er nu! Egentligen så är jag livrädd för att förtrollningen ska brytas om jag låter någon få reda på detta, men jag är så otroligt lycklig och kan inte hålla det hemligt längre...

Igår morse vaknade jag UTAN min skarpa huvudvärk!! Bara en förnimmelse av huvudvärken vittnade om att jag inte är helt smärtfri, men nästintill.

Botoxen kanske trots allt faktiskt fungerar på mig! Ett glädjerus spred sig i hela min kropp och jag kände mig oövervinnlig igen. Tanken var att detta skulle vara min hemlighet i några dagar, iallafall tills jag blivit helt säker på att det inte var någon engångsföreteelse. Men som sagt så kunde jag inte låta bli att dela med mig av detta magiska...

Vi kastade loss och åkte sakta i det ljuvliga vädret upp till Nyköping. Fick oss en kanonplats i gästhamnen och begav oss upp på stan för att äta lunch. Hittade en liten pizzeria (Amerikan pizza) som hade bland de godaste pizzorna/kebabrullarna vi någonsin ätit...eller så var vi bara skithungriga...

E var i stort behov av en ny bikini så vi traskade bort till affären på gågatan. Men tydligen så stängde alla affärer 16.00 här i Nyköping på lördagar. Vi kom fram till Åhléns prick 16.00 och en av tjejerna i butiken stod vakt vid ingången beredd på att låsa när sista kunderna gått ut. Jag bönade och bad om att få springa in och köpa en bikini med dottern och förklarade att vi kommit med båt. Vi fick lov att springa in om vi var riktigt snabba. Och snabba var vi verkligen, måste vara världsrekord i snabbt bikiniköp. Vi sprang fram till väggen med alla bikinis, scannade av och E valde genast en snygg chockrosa bikini. Sprang till kassan och betalade och sedan ut igen. Tackade så mycket för att hon släppte in oss. Till råga på allt så var det dessutom halva priset på bikinin... Nöjda, mätta och glada gick vi tillbaka till båten! (När hon väl provade bikinin i båten så satt den perfekt!)

En stund i lekparken innan jag tog mig dagens första kalla cider i solen medans barnen badade i det 25 gradiga vattnet... En mycket bra och njutfullt dag med familjen!

Ibland är livet bra härligt!!! ❤

#1 - - Anonym:

Härligt! !!❤/ Mikaela

Svar: 😊❤
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Fantastiskt vad skönt att du slapp huvudvärken! Hoppas att det håller i sig. Ha en skön söndag! Kramar Tori

Svar: Ja nu vill jag ha en skön båtsemester iallafall! ❤❤❤
Sandra Vulkan

#3 - - Ninni :

Härlig läsning!! Kram

Svar: 😊❤
Sandra Vulkan

#4 - - Anonym:

Så härligt! Hoppas det håller i sig läääännnggggeeee! ❤️

Svar: Jaaa! ❤
Sandra Vulkan

#5 - - Mamma ❤❤:

Hoppas, hoppas att du kommer att få många härliga dagar och att du blir helt fri från huvudvärken. Njut av solen och värmen. Kram, kram ☉☉😀😀🌞🌞

Svar: Det hoppas jag med! 😊
Sandra Vulkan

#6 - - Misstossequeen:

Ha en fin dag ☺

Svar: Tack detsamma snälla du!! 😚
Sandra Vulkan