Avkoppling.❤

Efter en skön och välbehövlig sovmorgon (jag sov från 22.00 till 9.00) vaknade jag och bara njöt av att vara i båten igen. Vi åkte i fredagskväll ut till Håskö Örjan, Adam och jag. Och efter en underbart god middag och en stunds prat med Peter och Åsa så kände jag att det var dags för mig att få min skönhetssömn.


Igår fick jag lära mig av Åsa att göra en utsökt gravlaxtårta, inte för att det på något vis är särskilt svårt men det här aldrig blivit av attjag gjort någon tidigare. Den fick vi sedan njuta av till lunch.

Vädret var inte det allra bästa, alltså solen lyste inte många timmar på en blå himmel. Men det var ändå varmt och skönt.


Peter och Åsa firade 22 årig bröllopsdag så vi blev bjudna på champagne!! 

Avkoppling och planering av ett utegym mm bestod min dag av. Och lite matlagning. Inga måsten så långt ögat kunde nå. 

Glöm inte att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke... ❤⬇ Tack!! 

#1 - - Anonym:

Härligt det låter!❤/Mikaela

Svar: Det har varit så himla härligt!! ❤😍 KRAMAR
Sandra Vulkan