Reflektioner i slottsmiljö ❤

Tänk er att på arbetstid få glida omkring i kungliga salar och underbar slottsmiljö både inne och ute... Det fick jag äran att göra igår. Vi hade nämligen kompetensutvecklingsdag på ljuvliga Villa Fridhem vid Bråviken. 

Förutom den vackra miljön och det fantastiska vädret som förgyllde dagen så hade vi en riktigt bra arbetsdag med massor av reflektioner och idéer som kommer att göra barnens, föräldrarnas och våra (pedagogernas) dagar ännu bättre. 

God mat och kakbufféer med ljuvliga téer var som pricken över i. 


Grymt taggad inför det som komma skall och väldigt mätt satte jag mig på bussen som skulle ta oss tillbaka in till jobbet. Först då steg huvudvärken och tröttheten överraskade mig. Näsbrännan avslöjade att jag tagit ut mig en aning för mycket. Men det var det värt!

Det blev sängen tidigt då huvudvärken började bli olidlig...

Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke.. ❤⬇ Tack på förhand!!

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom, träning;
Taggar: Diagnosutredning, Domningar, Kompetensutvecklingsdag, Konferenslokaler, Kronisk huvudvärk, Mitt älskade jobb, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Orkeslöshet, Sjukdom, Stigande huvudvärk, Villa Fridhem, Yrsel
#1 - - Mamma ❤ :

Förstår att ni hade en fin dag igår. Härlig miljö att "jobba" i. Hoppas att du mår ganska bra idag. ...❤

Svar: Ja det var en mycket härlig dag! Mår rätt så okej idag... ❤ Kramar
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Vi är nog lika taggade😀/Mikaela

Svar: Tror jag med!! 😀 Kramar
Sandra Vulkan