Världens bästa Tindra!! ❤

"Mamma vet du? Jag älskar dig mest i hela världen! Du är världens bästa mamma. Jag har nog världens bästa familj. Bästa mamman, världens bästa Örjan och världens bästa bror, världens bästa syster och världens bästa hundar och snart väldens bästa häst!" Underbara Tindra vet hur hon ska göra en mamma lycklig i hjärtat och själen en helt vanlig vardagskväll när huvudvärken bitit lite värre än vanligt. 


Vad kan göra en mamma mer varm i hjärtat än ett lyckligt och älskat barn? För bara ett älskat barn kan veta hur det känns att älska någon av hela sitt hjärta, tänker jag... Och att Tindra är älskad (av många) råder det absolut inga tvivel om! 

Tränings notis: Igår utmanade jag mig själv och körde "5 min träning för ben och rumpa" med Sandra Friberg, hennes Youtube kanal alltså. (Länk nedan). Jag körde alla övningar med mitt gummiband med mellanmotståndet på mig. Och jag gjorde alla övningar 10 repetitioner gånger fyra per ben. Plus ett par övningar som jag inte vet vad de heter, men som också är för ben och rumpa. Mitt linne var dyngsurt av svett efteråt. När jag skulle gå ner för trappan för att ta en välbehövlig dusch, så var jag så slut i låren att de knappt orkade att bära min kropp. Jag fick stötta mig mot handledaren. 

Påminner återigen om att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke... ❤⬇ Tack snälla du!

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom, träning;
Taggar: 5 min träning för ben och rumpa, Diagnosutredning, Domningar, Kronisk huvudvärk, Kärlek i sin renaste form, Lycklig mamma, Min älskade dotter, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Orkeslöshet, Sandra Fribergs Youtube kanal, Sjukdom, Stigande huvudvärk, Världens bästa familj, Yrsel
#1 - - Anonym:

Kärlek😀❤😍/Mikaela

Svar: ❤❤❤
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤❤:

Underbara Tindra. Hon är så gullig och kärleksfull. Ha en fin dag. Kram.❤

Svar: Ja verkligen! ❤❤
Sandra Vulkan