Punktering och Dukat för två ❤

Min gårdag började med att få punktering på bilen. Då skruvarna som håller fast fäljarna skruvats åt med tryckluft så sätt de stenhårt, och jag insåg genast att det inte ens var någon idé att försöka... Min älskade åkte ifrån jobbet för att hjälpa mig och sedan skjutsa in mig till jobbet. 

På kvällen var Örjan och jag ensamma hemma. Ingen mat planerad... Jag kollade i frysen och hittade en påse räkor som jag tinade. Till räkorna stekte Örjan lite rostbröd i vitlökssmör och jag gjorde en röra på kokta ägg, majonnäs, dill, gräddfil och kryddor. Till det serverades gröna ärtor. Så lyxigt gott det blev!!

Glöm inte att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke! ❤⬇

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, Recept, sjukdom;
Taggar: Diagnosutredning, Dukat för två, Fredags middag, Kronisk huvudvärk, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Punktering, Recept, Sjukdom
#1 - - Anonym:

Härligt😍/Mikaela

Svar: 😚😚😚
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤ :

Hoppas att lördagen blir lika bra som fredagen förut din punktering. Kramelikram 🚗🚗❤

Svar: Kramar ❤❤
Sandra Vulkan