Favoriter som lindrar.. (innehåller reklam, dock osponsrad)

Alltså ibland kommer jag på mig själv med att underskatta badkarets läkande effekt på mig, och då vet jag med 100% att det är dags att fylla upp badkaret med hett vatten och krypa ner. 

Igår var det en sån dag.
En sån dag när fullkomlig återhämtning känns som det enda rätta. Så jag satte på kranarna och lät varmvattnet flöda ner i badkaret. Jag älskar det dånande ljudet som skapas när vattnet fylls upp, mest för att jag vet vad som väntar. Förväntan är magisk på detta sätt, som kan göra öronbedövande ljud så vackra...

För att förstärka känslan av välbehag lät jag lite sköndoftande showerfoam från Rituals få blanda sig med det heta vattnet. Den är även en duschtvål som gör huden mjuk, en av mina absoluta favoriter. Doften heter 



Så himla skönt det var att sjunka ner i badkaret och låta vattnet och skummet få ansluta min kropp. 

Nu ska jag berätta om ännu en favoritprodukt i badet och det är en hårmask från Oriflame som gör håret lent och som nyklippt. HAIRX heter den och är en återuppbyggande hårmask. (Jag är inte sponsrad av varken Rituals eller Oriflame och jag har inget samarbete med dem.)




Efter gårdagens långa härliga bad mådde jag betydligt bättre så jag hjälpte medan Engla stallsysslorna. Efter det dansade jag en stund. Jo, du läste rätt. Jag dansade omkring på gårdsplanen (det var bara vi där) till gamla godingar med Jive Bunny and the mastermixers. Kommer du ihåg dem, de mixar ihop rock'n roll låtar så de passar varandra perfekt. Det är extremt svårt att inte dansa när den musiken spelas.

Och helt plötsligt så upptäckte jag att min snuva, mina nysningar och orkeslösheten som bott i min kropp de senaste dagarna, var som bortblåsta. Puts veck bara sådär! Nu vill jag hålla mig frisk läääääänge! 

Hoppas att du gillar detta inlägg och vill visa mig det genom att klicka på hjärtat här nedan! Kramar till dig från mig!

#1 - - Anonym:

Hoppas på friskhet💕/Mikaela

Svar: Tack!! 😘
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma💕💕💕:

Håller med Mikaela. Nu vill vi att du ska ska vara frisk i många dagar. Kram ❤