En ynnest & Renoverings glädje...

Det är en ynnest att både trivas otroligt bra på sitt jobb och snart bo i ett hus som känns som byggt för just en själv...
\n
\nAtt jag dessutom är gift med en man som älskar mig mer än livet självt och som jag känner likadant för gör allt makalöst underbart. Lägg sedan till mina tre fantastiska barn och alla mina fina vänner som grädde på moset.
\n
\nAllt detta får min huvudvärk och oron i all ovisshet kring min sjukdom att blekna rejält de flesta dagarna.


\n
\nJag vet att jag kommer att få sona för att jag just nu kör på och jobbar och sliter med husen och flytten all min lediga tid. Tidiga morgnar och sena kvällar. Men denna hektiska tid kommer att gå över strax efter flytten i helgen.
\n


\nIgår skulle Örjan och jag åka till gården för lite småfix. Men det slutade med framtaget trägolv i hallen på övervåningen och i köket (som vi hade bestämt oss för att vänta med tills senare i höst/vinter). Men nu har vi tagit ett nytt beslut om att måla även detta golv innan flytten. Köksgolvet var fuktskadat där kylen har stått, en gammal fuktskada men som gör att golvet kan räddas om vi målar det. Och det blir snygg då det ligger i anslutning med vardagsrummet som vi också håller på att måla vitt.
\n


\nVår nya kyl anlände också igår och det är så himla snyggt!!
\n
\nLängtar nu till morgondagens renoveringar!
\n

\n
\nGlöm inte att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg ❤⬇️ Tack snälla du!!



#1 - - Anonym:

Det händer saker hela tiden😀/ Mikaela

#2 - - Mamma ❤:

Full fart hela tiden. ....Kram ❤