Missad Ljusfest & julefridförstörare...

Önskar att jag kunde skriva något positivt om mitt mående, men så är dessvärre inte fallet. 

Igår missade jag den årliga Ljusfesten på mitt älskade jobb. En fest med juliga sånger framförda av barnen och härligt glöggmingel med våra familjer. Sörjer detta mycket. No big deal kanske du tycker, men för mig betyder det mer än bara arbete. En hyllning till våra barn och sociala engagemang. Trevligt, bekräftande och armkrokande. Visst, det kommer fler tillfällen, men jag gick ändå miste om denna gång. Men kvällen var säkert alldeles magisk som alltid.



Men min energilösa och smärtande gårdag hindrade mig till allt trevligt (och även tråkigt) görande. Soffan och sängen har omväxlande fått vara mina platser att befinna mig på även denna dag.. 

Fick iallafall i mig lite mat och ett par koppar te under gårdagen. Mest på grund av att jag tvingade i mig detta. 

Julen närmar sig med stormsteg och jag känner mig oerhört stressad över allt som jag inte fått gjort, som jag hade planerat. Jo, jag vet att jag måste lära mig att inse att allt ibte alltid kommer att bli som jag tänkt. Och att julen kommer ändå. Men vill ändå se till att barnen få julkänslor och bygger upp en längtan till julafton. Jag vill att julen ska bli fin och underbar för oss alla. Jag vill ge dem julefrid! Men just nu känns det bara som att jag förstör julen... 


Tack för allt omtänksamma hjärtklickande! De värmer min själ. ❤⬇️ 
#1 - - Thomas R:

Styrkekramar❤❤❤/ Mikaela

#2 - - Tori:

Hoppas du kryar på dig snart. Tänk på att dina barn är ganska stora och de hjälper säkert till med allt som ska göras. Kramar Tori

Svar: Absolut. Vill bara bjuda på lite mysig julkänsla i hemmet... ❤🎅
Sandra Vulkan

#3 - - Mamma ❤:

Kramar ❤