En fantastisk fredag!

Igår kände jag mig äntligen riktigt pigg igen och arbetsdagen bara flög förbi. Och jag mådde gott när jag vinkade av mina älskade döttrar vid tåget, efter en kort mysstund på Espresso house med dem. Landade här hemma samtidigt som Örjan. En härlig fredagskväll med god (och nyttig) mat i kombination med levande ljus som lyste upp huset och vacker lugn musik tog sin början. Det var länge sedan som vi satt hemma bara vi två och pratade i timmar om det förgångna, nuet och framtiden. Både om sjukdomar (förr och nu), resor och nutida projekt. 



Idag fortsätter vi att vårda kärleken ❤

Det blev ett ovanligt kort inlägg idag, men det prioriterades helt enkelt inte...

Hoppas att ni ändå vill klicka på hjärtat ❤⬇ Ha en fin lördag!!



#1 - - Mamma 💕💕:

Jätte fin bild på Örjan och Nova. Självklart ❤ jag även fast du inte har skrivit så mycket. Hoppas att din dag blir lika bra som igår. Kram 💕💕

#2 - - Anonym:

Låter härligt❤/Mikaela