Inlägget försvann... Bjuder iallafall på en sammanfattning...

Jag hade skrivit ett långt inlägg om gårdagen med besök på Geria vårdcentral för inlämning av urinprov, men det försvann bara. Och nu har jag varken ork eller tid till att skriva det igen. Men här kommer en kort redogörelse. När jag skulle lämna urinprovet så såg lab-sköterskan att jag även hade ett blodprov beställt, för att checka av mina järnvärden. Detta hade jag planerat att lämna i början av nästa vecka men fick göra det igår istället. Skönt då är det gjort och nu är det bara att vänta på dessa provsvar. 



Antibiotikan började ge verkan på eftermiddagen igår. Dock blir jag tröttare av medicinen men snart är det över, fick en tredagars kur. 

Ha en fin torsdag! Själv ska jag idag springa mitt första lopp, Vårruset, om min kropp tillåter det.

En kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: antibiotika, kronisk huvudvärk, neurologisk sjukdom, sjukdom, smärta, svartvitt, taggtråd, trötthet, urinvägsinfektion
#1 - - Anonym:

Hoppas vårruset gick bra och att antibiotikan fortsätter verka😘/Mikaela

Svar: Det får du läsa om imorgon 😁
Sandra Vulkan