Euforin lyfter mig och låter mig sväva fram...

Om någon hade frågat mig för 5, 10, 25 år sedan om jag någonsin skulle syssla med acroyoga eller ens vanlig yoga hade jag skrattade nekat, på fullaste allvar. Jag har alltid känt mig lite klumpig, osportslig, varit oerhört ovig och inte vågat mig på nya saker som jag trott mig vara kass på.

Men här är jag nu, och dessutom så älskar jag detta mer än någon annan form av träning. Till och med ner än att dansa, och det säger en hel del eller vad säger ni som känner mig väl?








Inget är perfekt, men nog syns det hur jädra kul vi har tillsammans!? Och det känns typ i varenda muskel efteråt, iallafall dagen efter.

En sån här start på morgonen och jag nästan flyger in på jobbet av eufori byggd på stolthet av att våga, orka och lyckas!

Har du möjlighet så kom och var med, ju fler desto roligare. Funkar för alla åldrar och kön, vi har alls varit nybörjare...

En kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, träning;
Taggar: acroyoga, akrobatik, funyoga, gym, i love yoga, morgonyoga, nordicwellness mirum Norrköping, träning, yoga, yogaklass
#1 - - Anonym:

Så häftigt💕/ Mikaela