Mitt älskade hjärta ❤

Idag träder min äldsta dotter, mitt barn nummer två, mitt älskade fina hjärtebarn, in i vuxenvärlden.

Tänk att det redan är hela 18 år sedan som barnmorskan sa att hon såg en blondin på väg att födas i rekordfart. Namnet Engla, som jag valt redan när hon bara var en liten böna, kändes självklart så fort jag fick upp henne i min famn. Den sötaste av de sötaste bebisarna med sitt blonda hår som skiftade i guld. Jag som varit orolig över att jag inte skulle kunna älska någon så mycket som jag älskade Adam förstod vid första mötet med Engla att mitt hjärta bara växte för varje barn jag fick I gåva. Det är märkligt hur mycket kärlek det kan bo i ens hjärta, älskar alla mina tre barn precis lika mycket.


Min vackra, fina, snälla, underbara, magiska, kloka, bästa Engla
Grattis på din stora dag!!!
Jag önskar dig lycka, kärlek, glädje i livet!


En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: 18 års dag, födelsedag, min älskade dotter
#1 - - Mamma ❤:

Det var fint skrivet. Massor med kramar till Engla, vårt älskade fina barnbarn.❤❤❤

Svar: Tack!! ❤🙏🥰
Sandra Vulkan