Yogalates, Fikastund & Grillning...

Igår morse åkte jag in till Yoga group för att testa Yogalates. En kombination av yoga och pilates, precis som det låter. Jag bjöd med mig bästa Zacharoula som jag inte träffat på länge nu.

Yogalates var en trevlig och skön morgonkaffe som bjöd på en del core - träning. Just igår kände jag att det gärna hade fått varit liiite tuffare för min del. Men nu vet jag ju till nästa gång att jag kan avancera mina flows en aning redan i början. Svårt första gången då en inte vet hur klassen kommer att bli.

Åh jag fick ett fint lyckoarmband av Zacharoula, som hon köpt hemma i Grekland. Det ska tydligen ge mig tur hela året, och det känns ju kanon efter förra året som bjöd på så mycket otyg som Corona och Englas mående. Så jag välkomnar nu resten av 2021 med en förväntansfull glädje!

Efter yogan åkte jag hem till Sandra, Simon och Alice (och bebis i magen) för en otroligt efterlängtad fikastund. Såååå himla länge sedan som vi sågs sist utanför jobbet! Underbart att få umgås ett tag med fina familjen och hinna prata med varandra. Dock var det alldeles för kort stund då jag behövde åka vidare för att hämta upp Tindra hos Nellie och våra matkassar på Willys. Men allt är bättre än inget!


Hemma mockade jag i stallet, letade efter Ludde som tog sig en egen liten lov och förberedde middagen. Grillad fläskytterfilé med krossad potatis, bearnaisesås och sallad. Ljuvligt gott en kall vinterdag som igår.




Återigen tusen tack för alla hjärtklick!!!!
🙏❤