Nu kan jag äntligen berätta!!

Några kanske minns att jag för ett tag sen skrev att jag hade något positivt som jag inte riktigt ville berätta om då. Det blev en liten cliffhanger och eventuellt blev någon nyfiken på vad det kunde vara.

Äntligen kan jag avslöja vad det handlade om:

Jag skrev igår på mitt nya anställningsbevis. Jag är numera tillsvidare anställd i Söderköpings kommun med tillhörighet på Sankt Anna förskola och är alltså inte längre tjänstledig från Svanen förskola I Norrköping. Jag lämnade in min avskedsansökan för nästan en månad sedan då jag var såvitt som säker på attjag skulle få stanna här ute.

Detta kommer jag att fira lite extra på torsdag kväll med min familj då vi är på resande fot.



Jag har trivts otroligt bra på Svanen förskola där jag var anställd i exakt 11 år, 1 oktober 2010 och sa upp mig 30 september 2021. Tror inte jag hade kunnat få så mycket kompetensutveckling någon annanstans som jag fick där. Mängder med erfarenheter, livslånga vänskapsband och glädje har dessa året även berikat mig med.
Tack till er alla underbara Svanar för denna härliga tid i mitt liv!!
Nu tar jag klivet vidare, inte utan er men med er på lite längre avstånd.
#1 - - Jonaz:

Hej cool blogg

#2 - - Jonaz:

Hej cool blogg

Svar: Tack snälla!!
Sandra Vulkan

#3 - - sandra ledin:

Grattis!!! Va kul med nya anställningen :)

Svar: Tack!! 😁❤ Ja jag trivs så bra här ute!
Sandra Vulkan