Tjoho sommaren här kommer jag!!

Igår skickade jag äntligen in min hemtenta om estetiska lärprocesser och vårt grupparbete, en planering av en estetisk aktivit med massor av kopplingar till litteraturen. Nu är det bara redovisning av grupparbetet kvar samt opponering av en annan grupps arbete och detta sker på tisdag nästa vecka. Därefter är det sommarlov från studierna.
Herregud vad otroligt fort denna termin gått!! Och så väldans lustfullt och lärorikt det har varit.

Var och öppnade på jobbet igår (pga av frånaro bland pedagoger) och åkte sedan hem strax efter 8 igen för studer.

Lite handledning inför grupparbetet/redovisningen först ut, sedan gruppmöten vid olika tillfällen under dagen.

Hann även med att njuta av solen mellan våra möten. Sommarvärme på riktigt, när det fanns någonstans att gömma sig för den hårda blåsten.
Hittade lite lä och tankade massor av ny energi, även om jag absolut inte tömt mina energiförråd på långa vägar. Njuta är alltid bra oavsett hur en mår för stunden, om inte annat för att inte ta ut sig. Jag mår bättre nu än på länge och bättre kommer det att bli efter påfyllning av järn på fredag. Och med solen och värmen såklart. 
Tjoho sommaren här kommer jag!!!